Tytuł: Skierniewickie Stowarzyszenie Fanów "Gwiezdnych wojen" "Utapau" :: TIE Droid
Dodane przez ivered dnia 14 kwiecień 2009 15:06
#1
Znany również jako TIE Drone. Miesiąc pracy, miał być na tutorialu planowanym na poprzednie spotkanie. Pomysł zarzucił Thingol któregoś razu w pociągu gdy stwierdził: "Wymodeluj jakiegoś najprostszego tie fightera i tyle". Pomysł chwycił i tak oto jest:
Model przy renderingu miał prawie 3,3kk poly, obrazki renderowały się około 45 minut każdy. Nie bawiłem się specjalnie w materiały bo chodzilo mi raczej po poćwiczenie skilla w modelowaniu.
I tak jestem zadowolony, że skonczyłem go wreszcie :)
Dodane przez Syndrius dnia 14 kwiecień 2009 16:15
#2
wygląda jak upgrade'owany TIE Interprector. Robi wrażenie
Dodane przez Thingol dnia 14 kwiecień 2009 16:20
#3
musimy częściej gadać o 3d, jak natrafiamy na siebie w pociągu xD
Dodane przez Aero dnia 15 kwiecień 2009 00:00
#4
Ivered, zapodaj jeszcze siatke bo jestem ciekaw jak wyglada.
btw. pracuje teraz w studio Forteca, ktore znajduje sie naprzeciwko siedziby Platige Image ;)
Dodane przez Mikel dnia 15 kwiecień 2009 17:05
#5
Fajne nawet bardzo
Mam pytanie jaki programem modelujesz ??
Dodane przez ivered dnia 15 kwiecień 2009 18:54
#6
Blender
Render siatki wrzuce jak wymysle jakis dobry sposob na jej pokazanie.
Dodane przez Mikel dnia 15 kwiecień 2009 19:29
#7
Blender jest spoko, sam kiedyś się nim bawiłem.
Może sobie ściągne i sie pobawie ;p
Dodane przez Syndrius dnia 15 kwiecień 2009 19:39
#8
Mikel ja ci mogę na płytce przynieść Blendera
Dodane przez Mikel dnia 15 kwiecień 2009 19:44
#9
spoko już sobie załatwiłem
Dodane przez Thingol dnia 15 kwiecień 2009 20:49
#10
Blendera można za darmo i legalnie ściągnąć z netu:
[url]
www.blender.org[/url]
Dodane przez ivered dnia 15 kwiecień 2009 21:06
#11
Soft ma znaczenie drugorzędne, najlepiej przetestowac kilka i pracowac w tym który lubi się najbardziej. Oczywiscie brakuje mi kilku rzeczy z 3dsmaxa ale daje sie je jakos zastapic a w blenderze po prostu pracuje mi sie wygodniej i szybciej. Brzmi niewiarygodnie zwlaszcza dla kogos kto po raz pierwszy oglada interfejs blendera na oczy ale sam poswiadczam - po opanowaniu klawiszologi praktycznie nie czuje sie ograniczen w architekturze interfejsu.
Dodane przez Aero dnia 15 kwiecień 2009 23:15
#12
"pobawic" zawsze sie mozna ale jesli chcecie zrobic cos na poziomie (tak jak np. Ivered) to trzeba poswiecic na to wiele czasu i pracy (nauka samego softu + nauka workflow)