Tytuł: Skierniewickie Stowarzyszenie Fanów "Gwiezdnych wojen" "Utapau" :: TIE Droid

Dodane przez ivered dnia 14 kwiecień 2009 15:06
#1

Znany również jako TIE Drone. Miesiąc pracy, miał być na tutorialu planowanym na poprzednie spotkanie. Pomysł zarzucił Thingol któregoś razu w pociągu gdy stwierdził: "Wymodeluj jakiegoś najprostszego tie fightera i tyle". Pomysł chwycił i tak oto jest:

img516.imageshack.us/img516/5172/finalfrontpersp2.th.jpg

img516.imageshack.us/img516/9789/finalsidebottom.th.jpg

img516.imageshack.us/img516/9618/finalsideup.th.jpg

Model przy renderingu miał prawie 3,3kk poly, obrazki renderowały się około 45 minut każdy. Nie bawiłem się specjalnie w materiały bo chodzilo mi raczej po poćwiczenie skilla w modelowaniu.

I tak jestem zadowolony, że skonczyłem go wreszcie :)

Dodane przez Syndrius dnia 14 kwiecień 2009 16:15
#2

wygląda jak upgrade'owany TIE Interprector. Robi wrażenie

Dodane przez Thingol dnia 14 kwiecień 2009 16:20
#3

musimy częściej gadać o 3d, jak natrafiamy na siebie w pociągu xD

Dodane przez Aero dnia 15 kwiecień 2009 00:00
#4

Ivered, zapodaj jeszcze siatke bo jestem ciekaw jak wyglada.

btw. pracuje teraz w studio Forteca, ktore znajduje sie naprzeciwko siedziby Platige Image ;)

Dodane przez Mikel dnia 15 kwiecień 2009 17:05
#5

Fajne nawet bardzo
Mam pytanie jaki programem modelujesz ??

Dodane przez ivered dnia 15 kwiecień 2009 18:54
#6

Blender

Render siatki wrzuce jak wymysle jakis dobry sposob na jej pokazanie.

Dodane przez Mikel dnia 15 kwiecień 2009 19:29
#7

Blender jest spoko, sam kiedyś się nim bawiłem.
Może sobie ściągne i sie pobawie ;p

Dodane przez Syndrius dnia 15 kwiecień 2009 19:39
#8

Mikel ja ci mogę na płytce przynieść Blendera

Dodane przez Mikel dnia 15 kwiecień 2009 19:44
#9

spoko już sobie załatwiłem

Dodane przez Thingol dnia 15 kwiecień 2009 20:49
#10

Blendera można za darmo i legalnie ściągnąć z netu:

[url]
www.blender.org[/url]

Dodane przez ivered dnia 15 kwiecień 2009 21:06
#11

Soft ma znaczenie drugorzędne, najlepiej przetestowac kilka i pracowac w tym który lubi się najbardziej. Oczywiscie brakuje mi kilku rzeczy z 3dsmaxa ale daje sie je jakos zastapic a w blenderze po prostu pracuje mi sie wygodniej i szybciej. Brzmi niewiarygodnie zwlaszcza dla kogos kto po raz pierwszy oglada interfejs blendera na oczy ale sam poswiadczam - po opanowaniu klawiszologi praktycznie nie czuje sie ograniczen w architekturze interfejsu.

Dodane przez Aero dnia 15 kwiecień 2009 23:15
#12

"pobawic" zawsze sie mozna ale jesli chcecie zrobic cos na poziomie (tak jak np. Ivered) to trzeba poswiecic na to wiele czasu i pracy (nauka samego softu + nauka workflow)