Asteroid Ambush
|
Aero |
Dodany dnia 01 sierpień 2010 15:33
|
Użytkownik
Postów: 136
Data rejestracji: 04.01.08
|
Kto odwiedzał stronę TIA Arts w ostatnim czasie, mógł się dowiedzieć co się święci. Produkujemy krótką animację, co dokładnie w niej będzie? Nie wiem. Pytajcie Ivereda, Thingola. Ja tylko projektuje storyboardy. I taki przykladowy wstawiam:
Gimp, Wacom Intuos4 S, 1 godzina robocza.
Edytowane przez Aero dnia 01 sierpień 2010 15:34 |
|
|
|
ivered |
Dodany dnia 01 sierpień 2010 16:50
|
Użytkownik
Postów: 945
Data rejestracji: 21.01.07
|
Co będzie to widać po storyboardach A prace widze się posuwa naprzód. I dobrze!
Always a pleasure to meet a Jedi...
www.plis.carbonma...
United we stand, divided we fall. |
|
|
|
Lord W |
Dodany dnia 01 sierpień 2010 20:38
|
Administrator
Postów: 4931
Data rejestracji: 15.02.07
|
O możecie mi zdradzić szczegóły. Animację podobnie jak Bagiński. Ile minut będzie trwać? Czy robicie te we trójkę, czy większą ekipą? No i ogólnie jak to się robi? Ogólnie jestem bardzo ciekawy. |
|
|
|
ivered |
Dodany dnia 01 sierpień 2010 21:19
|
Użytkownik
Postów: 945
Data rejestracji: 21.01.07
|
Planujemy to zrobić na około 2 minuty - krócej sie nie da a dłuzej to tylko jak sie nie bedzie dało zmontować sensownie.
Pracujemy nad tym we trójkę.
Jak to się robi - nie da się tego tutaj strescic. Ale może powstaną jakies making ofy to wtedy zajrzycie w szczegoły pracy TIA Arts
Lord jak zawsze nie zawiódł otwierając huraganowy ogień pytań
Always a pleasure to meet a Jedi...
www.plis.carbonma...
United we stand, divided we fall. |
|
|
|
Lord W |
Dodany dnia 01 sierpień 2010 21:53
|
Administrator
Postów: 4931
Data rejestracji: 15.02.07
|
Hm. Ciekawe. A ile bym Wam zajęło zrobienie 10 min. animacji?
Nie dałoby się opisać tego tak ogólnie. Rozumiem, że nie robicie tego metodą tradycyjną gdzie robi se setki rysunków ... tylko jakoś inaczej. Ogólnie jestem bardzo ciekawy jak to wygląda. |
|
|
|
Szychu |
Dodany dnia 01 sierpień 2010 22:40
|
Użytkownik
Postów: 2115
Data rejestracji: 31.01.07
|
Ja od siebie dodam, że robi to wrażenie. Czekam na efekt końcowy. |
|
|
|
Syndrius |
Dodany dnia 01 sierpień 2010 23:05
|
Użytkownik
Postów: 674
Data rejestracji: 27.10.08
|
Hmm bardzo ciekawe. Chętnie zobacze efekt końcowy
Did I ever tell you what the definition of insanity is? Insanity is doing the exact... same fucking thing... over and over again expecting... shit to change... That. |
|
|
|
ivered |
Dodany dnia 01 sierpień 2010 23:48
|
Użytkownik
Postów: 945
Data rejestracji: 21.01.07
|
Animacja będzie w 3d, Lordzie to są tylko plany ujęc. a 10 minut animacji - to zalezy jakiej. Ta produkcja da nam pewną orientacje ale i tak każdy projekt jest inny wiec to chyba jest nieocenialne w tej chwili.
Always a pleasure to meet a Jedi...
www.plis.carbonma...
United we stand, divided we fall. |
|
|
|
Aero |
Dodany dnia 01 sierpień 2010 23:52
|
Użytkownik
Postów: 136
Data rejestracji: 04.01.08
|
Możliwe że Lorda zmylił obrazek więc odrazu prostuje - będzie to animacja 3d. Oczywiście 3d w rozumieniu wykorzystania tylko grafiki komputerowej, a nie 3d - stereoskopii. Co do samego obrazka - jest to panel storyboardu, czyli po polsku scenopisu obrazkowego. W ten sposób projektuje się ujęcie zanim zostanie wykonane w komputerze. Dzięki temu graficy i animatorzy wiedzą jaki jest kadr, co przedstawia, jaki może być ruch kamery, jak poruszają się obiekty wewnątrz kadru, gdzie koncentruje się akcja, czy kompozycja jest prawidłowa.
Jeśli chodzi o czas wykonania to jest różnie, my robimy naszą 20-minutową Świteź w HumanArk od roku, goście od Jeża Jerzego podobnie, mimo że Jeż trwa 1,5 godziny. Z tego co mówili mi pracuje tam team 10-osobowy i robią ok. 1 minuty tygodniowo.
Edytowane przez Aero dnia 01 sierpień 2010 23:56 |
|
|
|
Lord W |
Dodany dnia 02 sierpień 2010 09:59
|
Administrator
Postów: 4931
Data rejestracji: 15.02.07
|
No to tak jak myślałem. No kumam czyli animacja będzie robiono komputerowo. Coś takiego jak przy TOTSie bo tam też pewne elementy były robione komputerowo i wprawiane w ruch. Oczywiście mogę się mylić jako laik.
No to , żeby zrobić taką 30 minutową animację porządnie to i z rok może całkiem spora ekipa nad tym posiedzieć. Spoko. No to dobrze, że zdobywacie expirenca. |
|
|
|
ivered |
Dodany dnia 14 sierpień 2010 23:48
|
Użytkownik
Postów: 945
Data rejestracji: 21.01.07
|
A tutaj lekka post - chyba nieco lepiej widać materiały:
Kolejna dawka SW - tym razem WIP krązownika (ale juz prawie skonczony).
Edytowane przez ivered dnia 14 sierpień 2010 23:51
Always a pleasure to meet a Jedi...
www.plis.carbonma...
United we stand, divided we fall. |
|
|
|
Lord W |
Dodany dnia 18 sierpień 2010 12:09
|
Administrator
Postów: 4931
Data rejestracji: 15.02.07
|
Fajnie ... nieźle to wygląda. |
|
|
|
ivered |
Dodany dnia 18 sierpień 2010 18:19
|
Użytkownik
Postów: 945
Data rejestracji: 21.01.07
|
Poprawione światło i materiały.
Always a pleasure to meet a Jedi...
www.plis.carbonma...
United we stand, divided we fall. |
|
|
|
ivered |
Dodany dnia 24 maj 2012 20:47
|
Użytkownik
Postów: 945
Data rejestracji: 21.01.07
|
Takie małe info: asteroid ambush wszedł już w fazę animatyków (wstępna animacja). Projekt żyje i ma się dobrze, ustalilismy już pipeline produkcyjny (oparty na Houdinim).
Ale nie zdradzam daty oficjalnego releasu (chociaż na pewno nie 2012).
Trzymajcie za nas kciuki
Always a pleasure to meet a Jedi...
www.plis.carbonma...
United we stand, divided we fall. |
|
|
|
Lord W |
Dodany dnia 25 maj 2012 10:08
|
Administrator
Postów: 4931
Data rejestracji: 15.02.07
|
Trzymamy jak zawsze i czekamy z niecierpliwością
Edytowane przez Lord W dnia 25 maj 2012 10:09 |
|
|
|
Szychu |
Dodany dnia 25 maj 2012 15:06
|
Użytkownik
Postów: 2115
Data rejestracji: 31.01.07
|
Indeed, kupię jakiś długoterminowy popcorn |
|
|