TIE Droid
|
ivered |
Dodany dnia 14 kwiecień 2009 15:06
|
Użytkownik
Postów: 945
Data rejestracji: 21.01.07
|
Znany również jako TIE Drone. Miesiąc pracy, miał być na tutorialu planowanym na poprzednie spotkanie. Pomysł zarzucił Thingol któregoś razu w pociągu gdy stwierdził: "Wymodeluj jakiegoś najprostszego tie fightera i tyle". Pomysł chwycił i tak oto jest:
Model przy renderingu miał prawie 3,3kk poly, obrazki renderowały się około 45 minut każdy. Nie bawiłem się specjalnie w materiały bo chodzilo mi raczej po poćwiczenie skilla w modelowaniu.
I tak jestem zadowolony, że skonczyłem go wreszcie
Always a pleasure to meet a Jedi...
www.plis.carbonma...
United we stand, divided we fall. |
|
|
|
Syndrius |
Dodany dnia 14 kwiecień 2009 16:15
|
Użytkownik
Postów: 674
Data rejestracji: 27.10.08
|
wygląda jak upgrade'owany TIE Interprector. Robi wrażenie
Did I ever tell you what the definition of insanity is? Insanity is doing the exact... same fucking thing... over and over again expecting... shit to change... That. |
|
|
|
Thingol |
Dodany dnia 14 kwiecień 2009 16:20
|
Użytkownik
Postów: 1803
Data rejestracji: 21.01.07
|
musimy częściej gadać o 3d, jak natrafiamy na siebie w pociągu xD
Scattered scraps of Humanity.
###
Burn the Bridges & enjoy the Fire!
|
|
|
|
Aero |
Dodany dnia 15 kwiecień 2009 00:00
|
Użytkownik
Postów: 136
Data rejestracji: 04.01.08
|
Ivered, zapodaj jeszcze siatke bo jestem ciekaw jak wyglada.
btw. pracuje teraz w studio Forteca, ktore znajduje sie naprzeciwko siedziby Platige Image |
|
|
|
Mikel |
Dodany dnia 15 kwiecień 2009 17:05
|
Użytkownik
Postów: 427
Data rejestracji: 28.01.09
|
Fajne nawet bardzo
Mam pytanie jaki programem modelujesz ??
|
|
|
|
ivered |
Dodany dnia 15 kwiecień 2009 18:54
|
Użytkownik
Postów: 945
Data rejestracji: 21.01.07
|
Blender
Render siatki wrzuce jak wymysle jakis dobry sposob na jej pokazanie.
Always a pleasure to meet a Jedi...
www.plis.carbonma...
United we stand, divided we fall. |
|
|
|
Mikel |
Dodany dnia 15 kwiecień 2009 19:29
|
Użytkownik
Postów: 427
Data rejestracji: 28.01.09
|
Blender jest spoko, sam kiedyś się nim bawiłem.
Może sobie ściągne i sie pobawie ;p
|
|
|
|
Syndrius |
Dodany dnia 15 kwiecień 2009 19:39
|
Użytkownik
Postów: 674
Data rejestracji: 27.10.08
|
Mikel ja ci mogę na płytce przynieść Blendera
Did I ever tell you what the definition of insanity is? Insanity is doing the exact... same fucking thing... over and over again expecting... shit to change... That. |
|
|
|
Mikel |
Dodany dnia 15 kwiecień 2009 19:44
|
Użytkownik
Postów: 427
Data rejestracji: 28.01.09
|
spoko już sobie załatwiłem
|
|
|
|
Thingol |
Dodany dnia 15 kwiecień 2009 20:49
|
Użytkownik
Postów: 1803
Data rejestracji: 21.01.07
|
Blendera można za darmo i legalnie ściągnąć z netu:
www.blender.org
Scattered scraps of Humanity.
###
Burn the Bridges & enjoy the Fire!
|
|
|
|
ivered |
Dodany dnia 15 kwiecień 2009 21:06
|
Użytkownik
Postów: 945
Data rejestracji: 21.01.07
|
Soft ma znaczenie drugorzędne, najlepiej przetestowac kilka i pracowac w tym który lubi się najbardziej. Oczywiscie brakuje mi kilku rzeczy z 3dsmaxa ale daje sie je jakos zastapic a w blenderze po prostu pracuje mi sie wygodniej i szybciej. Brzmi niewiarygodnie zwlaszcza dla kogos kto po raz pierwszy oglada interfejs blendera na oczy ale sam poswiadczam - po opanowaniu klawiszologi praktycznie nie czuje sie ograniczen w architekturze interfejsu.
Always a pleasure to meet a Jedi...
www.plis.carbonma...
United we stand, divided we fall. |
|
|
|
Aero |
Dodany dnia 15 kwiecień 2009 23:15
|
Użytkownik
Postów: 136
Data rejestracji: 04.01.08
|
"pobawic" zawsze sie mozna ale jesli chcecie zrobic cos na poziomie (tak jak np. Ivered) to trzeba poswiecic na to wiele czasu i pracy (nauka samego softu + nauka workflow) |
|
|